Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb osób odwiedzających.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki.
Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Zamknij
Dzisiaj jest środa, 19 grudnia 2018

Kolejowa Toplista
Puls - nie jesteś sam!


1_procent


opp



 Przekaż Twój 1% dla naszego OPP - Program e-pity online do rozliczania PIT 2012



www.expresspaczka.pl
sebastian@expresspaczka.pl
Napisz do nas Galeria

PAROWÓZ T-3


Metryczka naszego parowozu tkh1-20.  Autor - Tomisław "Tomi" Czarmecki. Tabela  ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

Metryczka naszego parowozu tkh1-20. Autor - Tomisław "Tomi" Czarmecki. Tabela ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

Tabliczka producenta zdjęta z naszego egzemplarza w trakcie przechodzenia parowozu do służby w tutejszej cukrowni. Fot. Bogdan Solecki

Tabliczka producenta zdjęta z naszego egzemplarza w trakcie przechodzenia parowozu do służby w tutejszej cukrowni. Fot. Bogdan Solecki

TKh1-20 w cukrowni w Pelpinie

TKh1-20 w cukrowni w Pelpinie

Nasz parowóz tkh1-20 w 1975 r jeszcze w służbie w cukrowni Pelpin. Fot. Roman Witkowski ze strony Tomisława "Tomi" Czarmeckiego www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 1975 r jeszcze w służbie w cukrowni Pelpin. Fot. Roman Witkowski ze strony Tomisława "Tomi" Czarmeckiego www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 1975 r jeszcze w służbie w cukrowni Pelpin. Fot. Roman Witkowski ze strony Tomisława "Tomi" Czarmeckiego www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 1975 r jeszcze w służbie w cukrowni Pelpin. Fot. Roman Witkowski ze strony Tomisława "Tomi" Czarmeckiego www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 1993 r (7 lat po renowacji) już ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Roman Witkowski ze strony Tomisława "Tomi" Czarmeckiego www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 1993 r (7 lat po renowacji) już ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Roman Witkowski ze strony Tomisława "Tomi" Czarmeckiego www.holdys.pl/tomi

TKh1 20 Sucha Beskidzka 14.08.2004r. - 2

TKh1 20 Sucha Beskidzka 14.08.2004r. - 2

TKh1 20 Sucha Beskidzka 14.08.2004r.

TKh1 20 Sucha Beskidzka 14.08.2004r.

Nasz parowóz tkh1-20 w 2005 r (19 lat po renowacji) nadal ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Tomisław "Tomi" Czarmecki ze strony Autora  www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 2005 r (19 lat po renowacji) nadal ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Tomisław "Tomi" Czarmecki ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

24.07.2005

24.07.2005

24.07.2005 2

24.07.2005 2

Nasz parowóz tkh1-20 w 2008 r (22 lata po renowacji) nadal ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Tomisław "Tomi" Czarmecki ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 2008 r (22 lata po renowacji) nadal ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Tomisław "Tomi" Czarmecki ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 2008 r (22 lata po renowacji) nadal ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Tomisław "Tomi" Czarmecki ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

Nasz parowóz tkh1-20 w 2008 r (22 lata po renowacji) nadal ustawiony jako pomnik w MD Sucha Beskidzka. Fot. Tomisław "Tomi" Czarmecki ze strony Autora www.holdys.pl/tomi

Sucha Beskidzka 31.12.2010 r. M. Bonisławski przed parowozem TKh1-20, dawnym T-3 z 1909 r. Dokładnie takie, choć o rok młodsze, parowozy obsługiwały kolej szprotawską. Ten egzemplarz znajdzie się w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. Wł. Włodarczyk

Sucha Beskidzka 31.12.2010 r. M. Bonisławski przed parowozem TKh1-20, dawnym T-3 z 1909 r. Dokładnie takie, choć o rok młodsze, parowozy obsługiwały kolej szprotawską. Ten egzemplarz znajdzie się w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. Wł. Włodarczyk

Sucha Beskidzka 31.12.2010 r. M. Bonisławski już prawie w parowozie TKh1-20, dawnym T-3 z 1909 r. Dokładnie takie, choć o rok młodsze, parowozy obsługiwały kolej szprotawską. Ten egzemplarz znajdzie się w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. Wł. Włodarczy

Sucha Beskidzka 31.12.2010 r. M. Bonisławski już prawie w parowozie TKh1-20, dawnym T-3 z 1909 r. Dokładnie takie, choć o rok młodsze, parowozy obsługiwały kolej szprotawską. Ten egzemplarz znajdzie się w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. Wł. Włodarczy

Sucha Beskidzka 31.12.2010 r. M. Bonisławski uruchamia parowóz TKh1-20, dawny T-3 z 1909 r. Dokładnie takie, choć o rok młodsze, parowozy obsługiwały kolej szprotawską. Ten egzemplarz znajdzie się w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. Wł. Włodarczyk

Sucha Beskidzka 31.12.2010 r. M. Bonisławski uruchamia parowóz TKh1-20, dawny T-3 z 1909 r. Dokładnie takie, choć o rok młodsze, parowozy obsługiwały kolej szprotawską. Ten egzemplarz znajdzie się w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. Wł. Włodarczyk

Sucha Besk. 31.12.2010. Wnętrze parowozu TKh1-20, dawnego T-3 z 1909 r. Manometr i inne zegary wydają się być i sprawne. Takie, o rok młodsze, parowozy obsługiwały szprotawiankę. Ten egzemplarz będzie w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. M. Bonisławski

Sucha Besk. 31.12.2010. Wnętrze parowozu TKh1-20, dawnego T-3 z 1909 r. Manometr i inne zegary wydają się być i sprawne. Takie, o rok młodsze, parowozy obsługiwały szprotawiankę. Ten egzemplarz będzie w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. M. Bonisławski

Sucha Besk. 31.12.10. Wnętrze parowozu TKh1-20, dawnego T-3 z 1909 r. Przekładnie w dobrym stanie. Tabliczki już polskie. Takie, rok młodsze, parowozy obsługiwały szprotawiankę. Ten egzemplarz będzie w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. M. Bonisławski

Sucha Besk. 31.12.10. Wnętrze parowozu TKh1-20, dawnego T-3 z 1909 r. Przekładnie w dobrym stanie. Tabliczki już polskie. Takie, rok młodsze, parowozy obsługiwały szprotawiankę. Ten egzemplarz będzie w zielonogórskim muzeum w 2011 r. Fot. M. Bonisławski

Serwis powstał i funkcjonuje dzięki środkom finansowym Gminy wiejskiej Zielona Góra