Okładka pierwszego po zakończeniu II wojny światowej rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Zielonej Góry. Prywatne zbiory M. Bonisławskiego
|
Schmat połączeń kolejowych z pierwszego po zakończeniu II wojny światowej rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Zielonej Góry. Prywatne zbiory M. Bonisławskiego
|
Pierwszy po zakończeniu II wojny światowej rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Zielonej Góry. Pozycja 36 trasa Zielon Góra - Szprotawa. Prywatne zbiory M. Bonisławskiego
|
Pozycja (tabela) nr 36 z pierwszego po zakończeniu II wojny światowej rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Zielonej Góry. Szczypłów to ob. Stypułów. Prywatne zbiory M. Bonisławskiego
|
Pozycja (tabela) nr 27 z pierwszego po zakończeniu II wojny światowej rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Zielonej Góry. Pociąg o 6:05 z Ponania był skomunikowany z pociągiem z Z. Góry do Szprotawy. Prywatne zbiory M. Bonisławskiego
|
Pozycja (tabela) nr 27 z pierwszego po zakończeniu II wojny światowej rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Zielonej Góry. Pociąg o 6:05 z Ponania był skomunikowany z pociągiem z Z. Góry do Szprotawy. Prywatne zbiory M. Bonisławskiego
|
Tabela nr 22 z pierwszego po zakończeniu II wojny rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Z. Góry. Lubusz to ob. Lebus, a cała linia jest po niemieckiej stronie Odry (granicy). Czy kolejarze w 1945 r. planowali inaczej przyszłą granicę Polski ?
|
Tabela nr 35 z pierwszego po zakończeniu wojny rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Z. Góry. Cela Nw. to ob. Seelow, a linia Gubin-Słubice jest po niemieckiej stronie Odry (granicy). Czy kolejarze w 1945 r. planowali inaczej przyszłą granicę ?
|
Tabele z pierwszego po zakończeniu wojny rozkładu jazdy pociągów dla regionu Poznania i Z. Góry. O paru liniach już dawno zapomniano. Zwróćmy uwagę na egzotyczne nazwy kilku miejscowości: Rypin, Walcerzów, Durzyngów, Kunowsko, Słońce.
|