Parowoz 89 6141 (ex nr 22) jeszcze w służbie, 1960 r. Frankfurt/0. Fot. ze zbiorów Romana Witkowskiego. Prosimy nie kopiować.
|
Parowoz 89 6141 (ex nr 22) odstawiony na stacji Alt Rüdnitz w 1965 r. Fot. ze zbiorów Romana Witkowskiego. Prosimy nie kopiować.
|
Parowóz nr 23 - u góry na stacji Walcz (Deutsch Krone) w 1939 r., na dole jako TKh100-40 w Toruniu, czerwiec 1959 r. Fot. ze zbiorów Romana Witkowskiego. Prosimy nie kopiować.
|
Parowóz 89 953 (ex nr 24) na terenie RAW Schlauroth, lata 60. Uwagę zwraca tabliczka na dymnicy z napisem "24 Kl. Gr. Sp." którą maszyna zachowala do końca służby. Fot. ze zbiorów Romana Witkowskiego. Prosimy nie kopiować.
|
Parowóz 89 953 (ex nr 24) na terenie RAW Schlauroth, lata 60. Uwagę zwraca później dobudowany wysoki zbiornik na węgiel i tabliczka "Werklok nr 1". Fot. ze zbiorów Romana Witkowskiego. Prosimy nie kopiować.
|
Parowóz 89 953 (ex nr 24) na terenie RAW Schlauroth, lata 60. Fot. ze zbiorów Romana Witkowskiego. Prosimy nie kopiować.
|
Jeden z parowozów kolei szprotawskiej na stacji Grunberg Oberstadt. Fot. z 1918, 1920 lub 1925 r., dostępna na większości stron internetowych.
|
Parowóz T3 nr 25 na stacji kolejki powiatowej w Ząbkowicach Śląskich, już jako eksponat muzealny. Przypisywany przez R. Lisowskiego kolejce szprotawskiej (brak potwierdzenia w innych źródłach). Fot. ze źródeł internetowych.
|
Jeden z parowozów kolei szprotawskiej pod parą na przystanku w Kartowicach. Okres przed zamianą numerów jenocyfrowych na dwycyfrowe (prawdopodobnie widoczny jest numer 1 na tabliczce pod kominem z przodu). Fot. ze zbiorów Mariana Świątka.
|
Parowóz kolei szprotawskiej typu T3 nr 24c, ktory znaleziono w 1946 r. w okolicach Berlina i który potem służył kolei NRD Reichsbahn pod numerem 89 953. Fot. z czasopisma Modellbahnzeitschrift
|
Prowóz 24c juz na terenie RAW Gorlitz. Tabliczkę z numerem wysłano do Recklinghausen. Pewien miłośnik kolei zachował ją w prywatnych zbiorach. Fot. z czasopisma Modellbahnzeitschrift
|
Typowa lokomotywa jeżdżąca na Kleinbahn Grunberg - Sprottau. Fot. Bellingrodt / Sammlung H. Muller
|
Parowóz T-3 w Ząbkowicach. Fotgrafia prowadzonego składu z ok. 1930 roku. Fot. z czasopisma Modellbahnzeitschrift
|
Parowóz T-3 w Dniu Ojca 1939 r. na dworcu Grunberg - Oberstadt. Lokomotywa wyposażona jest już w elektryczne lampy oraz sprzęgi. Fot. z czasopisma Modellbahnzeitschrift
|
Parowóz T-3 na stacji w Siecieborzycach w 1912 roku. Z prawej charaktertystyczny wagon, w którym była kasa. Fot. z czasopisma Modellbahnzeitschrift
|